日夜颠倒的防空洞

穿梭城市的车水马龙 记录片刻的美好 真好
  • Rendezvous

Rendezvous
by DEAMN

Rendezvous - DEAMN

小豆之家:

Don't kill my vibe
别扫了我的兴致
Rendezvous
来跟我约会吧
Don't kill my vibe
别扫了我的兴致

I'll be there for you
我随时为你恭候
Call on me when you're lonely
如果你感到孤单就来找我吧

Dancing on the roof
我们在屋顶跳舞
It feels like rendezvous
像是一场甜蜜的约会
You know what to do
你知道该怎么做
Keep your love for me only
把你的爱全部留给我
I get high on you, yeah, you
我爱上你了 对就是你

Hey, baby
嘿宝贝
Kiss me hard
给我一个深吻
Don't kill my vibe
别扫了我的兴致
All my feelings on fire
我现在就像一团火随时为你点燃
It's our time
此刻只属于我们
Hey, baby
嘿宝贝
Kiss me hard
给我一个深吻
Don't kill my vibe
别扫了我的兴致
All my feelings on fire
我现在就像一团火随时为你点燃
It's our time
此刻只属于我们

Don't kill my vibe (my vibe)
别扫了我的兴致 (我的兴致)
Don't kill my vibe (It's our time)
别扫了我的兴致 (此刻只属于我们)
Don't kill my vibe (my vibe)
别扫了我的兴致 (我的兴致)
Don't kill my vibe (It's our time)
别扫了我的兴致 (此刻只属于我们)

I'll be there for you
我随时为你恭候
Call on me when you're lonely
如果你感到孤单就来找我吧
Dancing on the roof
我们在屋顶跳舞
It feels like rendezvous
像是一场甜蜜的约会
You know what to do
你知道该怎么做
Keep your love for me only
把你的爱全部留给我
I get high on you, yeah, you
我爱上你了 对就是你

Hey, baby
嘿宝贝
Kiss me hard
给我一个深吻
Don't kill my vibe
别扫了我的兴致
All my feelings on fire
我现在就像一团火随时为你点燃
It's our time
此刻只属于我们
Hey, baby
嘿宝贝
Kiss me hard
给我一个深吻
Don't kill my vibe
别扫了我的兴致
All my feelings on fire
我现在就像一团火随时为你点燃
It's our time
此刻只属于我们

Don't kill my vibe (my vibe)
别扫了我的兴致
Don't kill my vibe (It feels like)
别扫了我的兴致
Don't kill my vibe (my vibe)
别扫了我的兴致
Don't kill my vibe (It feels like)
别扫了我的兴致

(It feels like)
这感觉就像
(It feels like)
这感觉就像
(Rendezvous)
一场甜蜜的约会
(It feels like)
这感觉就像
(It feels like)
这感觉就像

Hey, baby
嘿宝贝
Kiss me hard
给我一个深吻
Don't kill my vibe
别扫了我的兴致
All my feelings on fire
我现在就像一团火随时为你点燃
It's our time
此刻只属于我们
Hey, baby
嘿宝贝
Kiss me hard
给我一个深吻
Don't kill my vibe
别扫了我的兴致
All my feelings on fire
我现在就像一团火随时为你点燃
It's our time
此刻只属于我们

Don't kill my vibe (my vibe)
别扫了我的兴致 (我的兴致)
Don't kill my vibe (It's our time)
别扫了我的兴致 (此刻只属于我们)
Don't kill my vibe (my vibe)
别扫了我的兴致 (我的兴致)

(It feels like)
这感觉就像
(Like Rendezvous)
像是一场甜蜜的约会
(It feels like)
这感觉就像
(It feels like)
这感觉就像
(Rendezvous)
一场甜蜜的约会
(It feels like)
这感觉就像


网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

发表于2018-06-09. 转载于 小豆之家. 11热度.