日夜颠倒的防空洞

穿梭城市的车水马龙 记录片刻的美好 真好
  • ill be alright (tonight)

ill be alright (tonight)
by Mura Masa

ill be alright (tonight) - Mura Masa

好棒的男聲

小豆之家:

Situations will arise in our lives
我们的生活中充斥无法预知的未来
But you gotta be smart about it
我们能做的只是随机应变
Celebrations with the guys
无尽的狂欢与陪伴
I sacrificed cause you could not sleep without it
我挥霍分秒,只为注视你沉沉入睡
Girl I cause I loved you
宝贝...只因我对你的眷恋
You were my girl
我们曾紧密无间

See I thought the world of you
我容忍你久居我心
But so you know
不知你是否心知肚明...
cause I loved you
这只因我对你的眷恋
You were my girl
我们曾紧密无间
she love i it i love you
不顾一切的相爱着...
You were my girl
我们曾紧密无间

because I loved you
只因我对你的眷恋
You were my girl
我们曾紧密无间
because I loved you
只因我对你的眷恋
You were you know
不知你是否有注意到...
You don't have to call baby no
宝贝...无需再多的纠缠不清
Cause I'm a be alright tonight
因为我今夜不再彷徨
You don't have to call baby no
宝贝...无需再多的纠缠不清
I'm a be alright tonight
因为我今夜不再彷徨
Situations
未知...

because I loved you
只因我对你的眷恋
You were my girl
我们曾紧密无间
But so loved you
但如此这般的爱意
But so you know
你是否注意过...

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

发表于2018-02-25. 转载于 小豆之家. 7热度.